HIRED: Business Development Manager UPS - Benelux

company logo 1


Werkgever : Legrand HIRED

Plaats tewerkstelling : Belgie / Sector : Industrie

Bedrijfsomschrijving :

Legrand Group Belgium (www.legrand.be), gevestigd in Diegem is koploper in elektrische en digitale installaties en netwerken voor de commerciŽle, industriŽle en residentiŽle markt. De consument kent het bedrijf onder de merken Legrand en BTicino voor o.a. schakelaars, batterijen, domotica, multimedianetwerken en beveiligingsapparatuur. Legrand Group Belgium is een filiaal van de Franse Legrand Group die wereldwijd 30 000 mensen tewerkstelt in meer dan 70 landen. De groep draagt duurzame groei en maatschappelijke verantwoordelijkheid hoog in het vaandel.

Functie :

Als Business Development Manager Benelux neem je het voortouw om Legrand te verankeren in de opkomende UPS-markten (Uninterruptible Power Supply). Je krijgt de volle verantwoordelijkheid om de divisie in BelgiŽ verder vorm te geven en op te starten in Nederland, beide vanuit je ervaring in de sector. In een uitgesproken commercieel adviserende rol onderhoud je het contact met klanten in diverse sectoren. Je werkt altijd sales gericht en verzorgt ook opleidingen. Uiteraard krijg je hiervoor de nodige ondersteuning van productmanagement en projectmanagement voor de opvolging van grote industriŽle en tertiaire projecten in de Benelux regio.

Profiel :

Je hebt bij voorkeur kennis van de UPS-markt en ervaring als Accountmanager, Engineer, Productspecialist, Projectleider of Technisch Adviseur. Je bent gedreven om steeds het beste van jezelf te geven en in staat om op korte termijn een duidelijke visie en een plan van aanpak uit te werken. Als sterke teamspeler kunnen andere commerciŽle medewerkers terugvallen op jouw kennis en motivatie.

Aanbod :

Een boeiende uitdaging in een organisatie met een ijzersterke merknaam en een zeer ruim assortiment. Legrand biedt bovendien de mogelijkheid om, binnen een goed georganiseerde structuur, in een bedrijfscultuur op mensenmaat te werken die de ontwikkeling van medewerkers ondersteunt. Je kan rekenen op gemotiveerde collegaís, een stimulerende werkomgeving en een zeer motiverend salarispakket (o.a. bedrijfswagen, home office, extralegale voordelen, ...).

>> solliciteer voor deze functie >> print



Telefonisch bereikbaar:
ē maandag tot donderdag doorlopend van 08:00u tot 17:00u
ē vrijdag van 08:00u tot 12:00u



 

>> toon alle vacatures

Administratieve functies
Technische vacatures
FinanciŽle vacatures
Logistieke functies
Sales & Marketing functies




Bij Katz in de wervingsreserve, het is een comfortabel gevoel. Bezorg ons je CV en buiten de traditionele persoonsgegevens vragen we je te omschrijven wat je zoekt in je nieuwe job, wat je graag zou hebben, wat je absoluut niet wil, ... misschien is je ideale job dichterbij dan je denkt!

>> spontane sollicitatie

>> rechten van de kandidaten

 

VACATURES

Alle vacatures
Administratief
Technisch
Financieel
Logistiek
Sales & Marketing

RECRUITMENT

Spontane sollicitatie

ASSESSMENT


 

HR-FEEDBACK


 

BIOGRAFIE


 

CONTACT

Katz nv
Handelslei 193 - 2980 Zoersel
T. 03/384 33 16
BE 0452 776 006
katz@katz.be

Katz on Facebook Linked In profile Katz on Twitter Katz on Google+ Katz on Pinterest
Erkend wervings- en selectiebureau VG.323/B